Darreres entrades: article
|
31/10/2015
|
[Ö] La gestió de conflictes parteix del conflicte i no de la demanda de les parts en conflicte per intervenir-hi, com en la mediació. La gestió de conflictes persegueix la detecció i intervenció precoç del/en el conflicte per tal d'evitar l'escalada d'enfrontaments entre les parts, la rigidificació de les posicions, les conseqüències familiars, l'impacte social i, sobretot, episodis de violència.
|
Darreres entrades: article
|
12/09/2015
|
[Ö] Alumnas y alumnos de las fomaciones on line de la Escola Itinere en convenio con la Universitat de Barcelona y, algunas de ellas, reconocidas por la Federación Española de Asociaciones de Terapia Familiar (FEATF).
|
Nova entrada: article
|
11/07/2015
|
Generalitat.
|
Darreres entrades : article
|
25/05/2015
|
[Ö] L’estil tal com el presentem en aquest apunt, integra tant les intencions com les conductes. Cada estil l’hem anat desgranant sense voler ser exhaustius, però sí amb la idea de desenvolupar casuística a partir de la categorització dels cincs estils àmpliament aceptada per la bibliografia especialitzacia. L’exposició d’aquests estils s’ha fet a partir de les aportacions de Munduate i Medina (2005).
|
Darreres entrades: comunicació
|
22/03/2015
|
[Ö] Un año más, l'Escola Itinere, de la mano de las cooperativas EDUVIC y DELTA, organizó una nueva edición de las jornadas presenciales de casos prácticos dirigidas a las y los participantes de las formaciones de: Máster en Terapia Familiar Socioeducativa,Postgrado en Intervención familiar socioeducativa, Postgrado en Intervención en atención temprana: primera infancia y família yPostgrado en Prácticas terapéuticas supervisadas en terapia familiar.
En esta ocasión, Escola Itinere quiso invitar a la jornada a todos aquellos participantes de ediciones anteriores interesados en participar.
|
Escola Itinere
|
Pacte per a la infància
|
L'Escola Itinere és un projecte que es va començar a gestar a finals del 2008 i va veure la llum el 2010 amb quatre línies d'actuació: formació, supervisió, consultoria i investigació. L'activitat on line es desenvolupa a través de l'Escola Virtual muntada sobre la plataforma Moodle, i té presència en les prinicipals xarxes socials: facebook, twitter, youtube,... |
El Pacte per a la infància és una aposta
de país on hi han participat més de 70 entitats i institucions en la seva
elaboració i signatura, la qual es va dur a terme el juliol del 2013.
Actualment, des de l'àmbit nacional, el Pacte per a la infància s'està
desplegant per mitjà de la Taula nacional de la infància de Catalunya i les Taules territorials, i en fa el
seguiment una Comissió de seguiment delPacte per a la Infància, en la qual, entre altres institucions i entitats,
també hi participa el Consell nacionaldels infants i dels adolescents de Catalunya.
|
Sèries d'articles en curs
|
Estem
publicant tres sèries d'articles alhora: 'Diagnòstic del conflicte
interpersonal', 'Del risc d'exclusió social a la desprotecció infantil' i
'Escalas de evaluación familiar global'
La
sèrie sobre el 'Diagnòstic del conflicte interpersonal' fa
una proposta de diagnòstic en quatre eixos: Morfologia del conflicte, Motius de
les parts, Maneig del conflicte per les
parts i Manifestació del conflicte, consta de 10 articles i es troben a
l'apartat 'Articles/Conflictes interpersonals i familiars'.
Els
articles de la sèrie 'Del risc d'exclusió social a la
desprotecció infantil' persegueixen establir una diferencia conceptual i operativa entre
l'exclusió social i la desprotecció infantil a la partir de la Llei 14/2010
dels drets i les oportunitats en la infància i l'adolescència, consta de 4 articles i es troben a
l'apartat 'Articles/Desprotecció infantil'
Per
la seva banda, la sèrie d'articles sobre les 'Escalas de evaluación familiar global' forma part d'un article més ampli sobre escales d'avaluació familiar que
contempla l'avaluació de la família des de la vessant global i dimensional (o
'Escalas de evaluación familiar dimensional') en funció dels aspectes que vol
valorar, consta de 9 articles i es
troben a l'apartat 'Articles/Avaluació de la família'.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada